رموز هدایای تبلیغاتی

ارائه مقالات هدایای تبلیغاتی

رموز هدایای تبلیغاتی

ارائه مقالات هدایای تبلیغاتی

در این سایت مقالات مفید و پرکاربرد در مورد هدایای تبلیغاتی ارائه می‌شود. همچنین در سایت رموز هدایای تبلیغاتی، به معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مفید، پرکاربرد، ازران و خاص می‌پردازیم.

۲ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی به مشتریان اصولی وجود دارند که رعایت کردن آن‌ها موجب ماندگاری و عدم رعایت آن‌ها ضمینه‌ی شکست کسب و کار را فراهم خواهند کرد. در این مطلب تنها ۳ نمونه از این اصول را خدمتتان اعلام می‌کنیم.

مطابقت نداشتن رنگ‌ها

همانطور که می‌دانید معمولاً برندها دارای رنگ خاص و مخصوص به خود هستند و شرکت‌ها نیز دارای رنگ‌های سازمانی هستند، در طراحی و ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی اگر رنگ‌های بکاربرده شده در محصول با رنگ سازمانی و برند شما مطابقت نداشته باشد، مطمئن باشید که هیچ سودی از آن محصول و هدیه‌ی تبلیغاتی عایدتان نخواهد شد.


عدم دقت قبل از چاپ


همیشه پس از انتخاب طرح مناسب و پیاده‌سازی آن، یک تاییده‌ی نهایی و بررسی آخر قبل از چاپ داشته باشید تا اگر مشکلی وجود داشته باشد قبل از چاپ و صرف هزینه‌ی هنگفت، اشکالات را برطرف نمایید.



استفاده بیش از حد از برند و لوگو


اینکه لوگو و برند شما روی کالا و هدیه‌ی تبلیغاتی ارائه شده وجود داشته باشد بسیار مهم و حیاتی است و موجب شناساندن برند شما در ذهن مخاطب خواهد شد. اما استفاده بیش از حد از نام برند و لوگو روی محصول نه تنها موجب ماندگاری نخواهد شد بلکه شرایط انزجار و دلزدگی را نیز فراهم می‌کند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در طراحی لوگو و نام برند بر روی هدایای تبلیغاتی که ارائه می‌کنید، نهایت دقت و مهارت را به کار گیرید.

  • نویسنده :-)
  • ۰
  • ۰

 تا امروز مطالب زیادی در مورد هدایای تبلیغاتی و تأثیر آن در کسب‌وکار و شناسایی برند به مشتریان خوانده‌ایم. و اینکه همه ما می‌دانیم که با اهدای هدایای تبلیغاتی علاوه بر معرفی برند به مشتریانمان، نوعی حس قدردانی و جبران را نیز در آن‌ها بر می‌انگیزیم.




آیا تاکنون به صورت موشکافانه به نحوه انتخاب صحیح هدایای تبلیغاتی توجه کرده‌اید؟


در انتخاب هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین فاکتورها، توجه به قیمت، کیفیت، میزان سوددهی و مرتبط بودن هدیه با شغل و کسب‌وکارتان و همچنین شخصیت فردی است که به او هدیه می‌دهید. توجه داشته باشید که اگر به این نکات توجه نکنید، نه تنها هیچ سودی عایدتان نمی‌شود، بلکه موجب خواهد شد که مشتریان به سرعت از شما و برندتان فاصله گرفته و برای همیشه از ذهن خود پاک کنند.

به عنوان مثال شخصی که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند، اگر جهت تبلیغات خود از خودکار، کلاه و سایر موارد نامرتبط استفاده کند، هیچ سودی عایدش نخواهد شد. همانطور که کاملاً واضح و مشخص است، این شخص باید تبلیغات خود را با اهدای ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و…..رونق ببخشد. 

درست است که لیوان تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و کلاه در زمره‌ی هدایای تبلیغاتی عمومی و رایج قرار می‌گیرند، اما طبیعتاً همه از کسب و کار خدمات کامپیوتری انتظار هدایای مرتبط با تکنولوژی دارند و از شخصی که در کار لوازم التحریر است انتظار خودکار، اتود و سایر مواردی اینچنین را دارد.

با این تفاسیر معمولاً سیاستی که اهدا کنندگان هدایای تبلیغاتی بر آن معتقد هستند و معمولاً آن را رعایت می‌کنند، این است که هدایای تبلیغاتی رایج و عمومی مانند لیوان، خودکار و …. را به عموم مشتریان و هدایای تبلیغاتی خاص و با کیفیت‌تر را به مشتریان خاص و وفادار خود اهدا می‌کنند.

  • نویسنده :-)