در ارائهی هدایای تبلیغاتی به مشتریان اصولی وجود دارند که رعایت کردن آنها موجب ماندگاری و عدم رعایت آنها ضمینهی شکست کسب و کار را فراهم خواهند کرد. در این مطلب تنها ۳ نمونه از این اصول را خدمتتان اعلام میکنیم.
مطابقت نداشتن رنگها
همانطور که میدانید معمولاً برندها دارای رنگ خاص و مخصوص به خود هستند و شرکتها نیز دارای رنگهای سازمانی هستند، در طراحی و ارائهی هدایای تبلیغاتی اگر رنگهای بکاربرده شده در محصول با رنگ سازمانی و برند شما مطابقت نداشته باشد، مطمئن باشید که هیچ سودی از آن محصول و هدیهی تبلیغاتی عایدتان نخواهد شد.
عدم دقت قبل از چاپ
همیشه پس از انتخاب طرح مناسب و پیادهسازی آن، یک تاییدهی نهایی و بررسی آخر قبل از چاپ داشته باشید تا اگر مشکلی وجود داشته باشد قبل از چاپ و صرف هزینهی هنگفت، اشکالات را برطرف نمایید.
استفاده بیش از حد از برند و لوگو
اینکه لوگو و برند شما روی کالا و هدیهی تبلیغاتی ارائه شده وجود داشته باشد بسیار مهم و حیاتی است و موجب شناساندن برند شما در ذهن مخاطب خواهد شد. اما استفاده بیش از حد از نام برند و لوگو روی محصول نه تنها موجب ماندگاری نخواهد شد بلکه شرایط انزجار و دلزدگی را نیز فراهم میکند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در طراحی لوگو و نام برند بر روی هدایای تبلیغاتی که ارائه میکنید، نهایت دقت و مهارت را به کار گیرید.