رموز هدایای تبلیغاتی

ارائه مقالات هدایای تبلیغاتی

رموز هدایای تبلیغاتی

ارائه مقالات هدایای تبلیغاتی

در این سایت مقالات مفید و پرکاربرد در مورد هدایای تبلیغاتی ارائه می‌شود. همچنین در سایت رموز هدایای تبلیغاتی، به معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مفید، پرکاربرد، ازران و خاص می‌پردازیم.

  • ۰
  • ۰

در ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی به مشتریان اصولی وجود دارند که رعایت کردن آن‌ها موجب ماندگاری و عدم رعایت آن‌ها ضمینه‌ی شکست کسب و کار را فراهم خواهند کرد. در این مطلب تنها ۳ نمونه از این اصول را خدمتتان اعلام می‌کنیم.

مطابقت نداشتن رنگ‌ها

همانطور که می‌دانید معمولاً برندها دارای رنگ خاص و مخصوص به خود هستند و شرکت‌ها نیز دارای رنگ‌های سازمانی هستند، در طراحی و ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی اگر رنگ‌های بکاربرده شده در محصول با رنگ سازمانی و برند شما مطابقت نداشته باشد، مطمئن باشید که هیچ سودی از آن محصول و هدیه‌ی تبلیغاتی عایدتان نخواهد شد.


عدم دقت قبل از چاپ


همیشه پس از انتخاب طرح مناسب و پیاده‌سازی آن، یک تاییده‌ی نهایی و بررسی آخر قبل از چاپ داشته باشید تا اگر مشکلی وجود داشته باشد قبل از چاپ و صرف هزینه‌ی هنگفت، اشکالات را برطرف نمایید.



استفاده بیش از حد از برند و لوگو


اینکه لوگو و برند شما روی کالا و هدیه‌ی تبلیغاتی ارائه شده وجود داشته باشد بسیار مهم و حیاتی است و موجب شناساندن برند شما در ذهن مخاطب خواهد شد. اما استفاده بیش از حد از نام برند و لوگو روی محصول نه تنها موجب ماندگاری نخواهد شد بلکه شرایط انزجار و دلزدگی را نیز فراهم می‌کند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در طراحی لوگو و نام برند بر روی هدایای تبلیغاتی که ارائه می‌کنید، نهایت دقت و مهارت را به کار گیرید.